Jak zrobić zamówienie na stronie femimoda.pl?
Zależy nam na tym, aby proces składania zamówienia w naszym sklepie internetowym był sprawny i zrozumiały na każdym etapie.
Mamy nadzieję, że znajdziesz tutaj odpowiedź na wszystkie swoje wątpliwości związane z realizacją zakupu.
Nasza instrukcja składa się z 8 kroków, które dokładnie omawiamy, a także załączamy poglądowe grafiki, aby ułatwić Ci przejście przez cały proces.
Krok 1 - Strona Główna
Na stronie naszego sklepu mamy kilka różnych możliwości wyszukiwania i przeglądania dostępnych produktów:
(1) Wyszukiwarka – tutaj można wpisać nazwę szukanego produktu, np. “czarna sukienka” lub “bluzka w kwiaty”. Po wpisaniu tekstu wystarczy nacisnąć klawisz ENTER na klawiaturze komputera.
(2) Menu główne – widoczne na każdej podstronie naszej witryny. Znajdziesz tu zakładkę “Sklep”. Wystarczy najechać myszką na tę zakładkę, aby zobaczyć rozwijane menu z kategoriami ubrań. Inne zakładki, takie jak “Nowości”, “Wesela i przyjęcia” czy “Wyprzedaż” przeniosą Cię na odpowiednie podstrony z produktami.
(3) Rozwijane menu – po najechaniu myszką na zakładkę “Sklep”, pojawi się lista kategorii ubrań. Można tu kliknąć w odpowiedni rodzaj odzieży, jaki Cię interesuje, np. “Sukienki”, “Swetry” lub “Bluzki”, aby zobaczyć produkty z danej kategorii.
(4) Cały asortyment – Na samym końcu znajduje się podstrona “Cały asortyment”. Kliknij tę zakładkę, by przejść do ogólnego widoku sklepu ze wszystkimi dostępnymi produktami, bez podziału na konkretne kategorie.
Krok 2 - Sklep
Kiedy jesteś już na stronie sklepu lub konkretnej kategorii produktów, zobaczysz kilka podstawowych informacji, takich jak tytuł strony lub kategorii, którą właśnie przeglądasz, ilość wyświetlanych produktów oraz listę produktów poniżej.
W celu ułatwienia przeglądania i wyboru produktów, na naszej stronie dostępne są następujące funkcje:
(1) Filtry – opcja pozwalająca na zawężenie listy produktów według wybranych kryteriów, takich jak rozmiar czy kolor.
(2) Sortowanie – wybór wyświetlania produktów według popularności, od najnowszych, od najniższej ceny i inne.
(3) Numery stron – kliknij numer kolejnej strony, aby zobaczyć więcej produktów.
Krok 3 - Lista produktów
W liście produktów widoczne są następujące elementy:
(1) Zdjęcie produktu
(2) Dostępne rozmiary
(3) Nazwa produktu, cena oraz przycisk “Wybierz opcję”
Kliknięcie w którykolwiek z tych elementów spowoduje przeniesienie do strony produktu.
Krok 4 - Strona pojedynczego produktu
Po wejściu na wybrany produkt zobaczysz jego szczegóły, takie jak:
(1) Galeria zdjęć produktu
(2) Dostępne wersje kolorystyczne (opcjonalnie: jeśli produkt posiada warianty kolorów lub wzorów)
(3) Dostępne rozmiary
(4) Przycisk dodania do koszyka – należy wybrać rozmiar, który nas interesuje, aby dodać produkt do koszyka
Poniżej opisanych informacji dostępny jest szczegółowy opis produktu wraz z indywidualną tabelą rozmiarów, dzięki której wybierzesz właściwy rozmiar.
Krok 5 - Podgląd koszyka
Po kliknięciu przycisku “Dodaj do koszyka” produkt trafi do koszyka.
Możesz podglądać, co znajduje się w koszyku (1) lub przejść bezpośrednio na stronę swojego koszyka (2).
(1) Jeśli chcesz upewnić się, co już znajduje się w Twoim koszyku, należy kliknąć ikonę koszyka w prawym górnym rogu strony. Wówczas wyświetli się podgląd z widokiem produktów, które obecnie posiadasz w koszyku.
(2) Aby przejść bezpośrednio do widoku swojego koszyka, użyj przycisku “Zobacz koszyk”, który zobaczysz tylko po dodaniu produktu do koszyka.
PODGLĄD KOSZYKA:
Z widoku podglądu koszyka możesz:
- przejść do szczegółowego widoku koszyka, klikając “Zobacz koszyk”
- przejść bezpośrednio do strony zamówienia, klikając przycisk “Zamówienie”
- usunąć produkty z koszyka za pomocą ikonki
- zobaczyć wartość wszystkich produktów, które posiadasz w koszyku
Aby wyjść z widoku kliknij ikonę w prawym górnym rogu okna podglądu.
PRZEJŚCIE NA STRONĘ KOSZYKA:
Strona koszyka zakupowego to miejsce, gdzie możesz:
- sprawdzić szczegóły produktów dodanych do koszyka
- zaktualizować ilość wybranych produktów
- sprawdzić wartość produktów w koszyku
- sprawdzić czy Twoje zakupy kwalifikują się do darmowej wysyłki (jeśli wartość koszyka nie spełnia warunków, zobaczysz jaka kwota dzieli Cię od darmowej wysyłki)
- zdecydować, czy kontynuować zakupy, czy przejść do finalizacji zamówienia za pomocą przycisku “Przejdź do zamówienia”.
To kluczowy krok, by upewnić się, że wszystko jest tak, jak chcesz, przed zakończeniem transakcji.
Krok 6 - Strona zamówienia
Na stronie zamówienia musisz wypełnić w formularzu podstawowe dane, które będą niezbędne do zrealizowania zamówienia, takie jak:
(1) Dane klienta – widoczny po lewej stronie formularz, musisz wypełnić swoimi danymi. Wprowadź swoje imię i nazwisko, adres dostawy, numer telefonu oraz adres e-mail. Te informacje są niezbędne do zrealizowania zamówienia i zapewnienia sprawnej dostawy. Jeśli potrzebujesz faktury zaznacz pole “Chcę fakturę“ a następnie podaj NIP oraz nazwę firmy. Upewnij się, że wszystkie dane są poprawne, aby uniknąć problemów z dostarczeniem przesyłki.
(2) Podsumowanie zakupów oraz wybór metody wysyłki i płatności – dostępne po prawej stronie. Tutaj możesz zobaczyć nazwy wybranych przez siebie produktów i wybrać metodę dostawy oraz formę płatności.
Krok 7 - Wybór metody wysyłki
W tym miejscu możesz wybrać preferowaną metodę dostawy spośród dostępnych opcji.
W przypadku wyboru metody Paczkomaty InPost oraz Paczkomaty InPost pobranie proszę pamiętać o wybraniu swojego paczkomatu.
Wystarczy kliknąć w przycisk “Wybierz Paczkomat” – umieszczony na dole listy, a następnie wybrać na mapie preferowany punkt odbioru przesyłek.
Kiedy zostanie wybrana inna metoda dostawy, przycisk “Wybierz paczkomat” będzie niedostępny. W tej sytuacji wystarczą dane do wysyłki podane w formularzu.
Krok 8 - Wybór formy płatności i złożenie zamówienia
Pod dostępnymi metodami wysyłki znajduje się sekcja, gdzie możesz wybrać formę płatności i sfinalizować zakup. To już ostatni krok, który dzieli Cię od złożenia zamówienia i składa się z 3 etapów:
(1) Wybór metody płatności – Wybierz metodę płatności z listy m.in. Szybki przelew, BLIK, Przelewy24 czy PayPo. Upewnij się, że wybrałaś opcje, które najlepiej pasują do Twoich potrzeb. Dla dostawy za pobraniem zobaczysz tylko opcję “Za pobraniem”.
(2) Akceptacja regulaminu – Zaznacz pole “Przeczytałem/am i akceptuję regulamin”. Bez zaznaczenia tego pola, złożenie zamówienia będzie niemożliwe.
(3) Złożenie zamówienia – W zależności od wybranej opcji dostawy i płatności, kliknięcie tego przycisku spowoduje finalizację Twojego zamówienia lub przekierowanie na stronę płatności.
- Dla opcji płatności internetowych, zostaniesz przekierowana na stronę dostawcy płatności, gdzie należy postępować zgodnie z wyświetlanymi wskazówkami.
- Dla płatności: “Przelew tradycyjny” po wciśnięciu przycisku Złóż zamówienie zostanie wyświetlone podsumowanie zamówienia wraz z danymi niezbędnymi do przelewu bankowego.
- Dla opcji dostawy “Za pobraniem” wyświetli się podsumowanie zamówienia, a płatność możesz dokonać przy odbiorze lub blikiem w paczkomacie.
- Przy wyborze “Kurier DPD pobranie”, “Kurier InPost pobranie” lub “Paczkomaty InPost pobranie” zostanie wyświetlone podsumowanie zamówienia, a płatności można dokonać przy odbiorze paczki od kuriera lub blikiem w Paczkomacie InPost.
Podsumowanie
Po złożeniu zamówienia w ciągu kilkunastu minut otrzymasz potwierdzenie na adres mailowy podany w formularzu zamówienia.
Zamówienia z użyciem Przelewów24 oraz metodą “Za pobraniem” pakujemy w ciągu 24 godzin.
Natomiast w przypadku zamówień płatnych przelewem tradycyjnym – rozpoczynamy pakowanie po zaksięgowaniu wpłaty.
To już wszystko 🙂
Pozostało czekać na dostarczenie zamówienia.
Mamy nadzieję, że nasza instrukcja pomogła Ci złożyć zamówienie w naszym sklepie i rozwiała wszelkie wątpliwości.
W razie dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta pod numerem 600100572.