ZWROTY REKLAMACJE I WYMIANA TOWARU
ZWROT TOWARU
Chcemy, aby proces zwrotu towaru w naszym sklepie był dla klientów wygodny, szybki i bezproblemowy dlatego nie wymagamy drukowania żadnych dokumentów ani wypełniania formularzy zwrotu!
Proces składa się 3 prostych kroków i został zaprojektowany tak, aby zaoszczędzić Państwu czas i trudności związane z drukowaniem i wypełnianiem dokumentów.
Poniżej znajdują się wszystkie istotne informacje niezbędne do zrealizowania zwrotu.
PRZYGOTUJ KARTĘ ZWROTU
Do każdej przesyłki dołączamy kartę zwrotu, której podgląd znajduje się na ilustracji obok. Aby zwrot towaru przebiegł sprawnie, wystarczy umieścić w paczce kartę zwrotu i odesłać ją do nas.
Jeśli nie zachowałaś oryginalnej karty zwrotu, prosimy dołączenie do paczki swoich danych kontaktowych (zapisanych czytelnie na własnej kartce).
Wymagane informacje to:
Imię i nazwisko
Numer telefonu
Numer zamówienia (znajdziesz go w mailu potwierdzającym zamówienie)
Jeśli zamówienie było opłacone za pobraniem lub przelewem tradycyjnym, prosimy o podanie numeru konta bankowego, abyśmy mogli zwrócić środki na wskazane konto.
NADAJ PRZESYŁKĘ
OPCJA 2
Jeżeli nie chcesz korzystać z wygodnych zwrotów, samodzielnie wyślij paczkę na adres:
FEMIMODA.PL
Ruciana 3
30-803 Kraków
POCZEKAJ NA ZWROT ŚRODKÓW
Po otrzymaniu przesyłki pieniądze zostaną zwrócone nie później niż 14 dni od otrzymania przesyłki.
Zwrotu środków dokonujemy zgodnie z formą płatności, jakiej użyłaś podczas składania zamówienia.
Pieniądze zostaną zwrócone na konto pod warunkiem otrzymania produktów nieużywanych, czystych, razem z metką.
Kupujący odsyła towar na swój koszt. Prosimy nie przesyłać zwrotów w formie paczek za pobraniem (dotyczy to również paczkomatów za pobraniem)
WYMIANA TOWARU
Wymiana towaru polega na dokonaniu zwrotu wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia.
Zwroty i wymiana towaru do 30 dni.
REKLAMACJA TOWARU
Jeśli zakupiony produkt ma wady lub nie odpowiada opisowi, proces reklamacji towaru przebiega w taki sam sposób, jak proces zwrotu. Wszystkie kroki, które należy podjąć w celu zwrotu produktu, są również obowiązujące w przypadku reklamacji.
W ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki powiadomimy Cię o decyzji w sprawie reklamacji – telefonicznie lub drogą mailową.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną, ustalimy z Tobą formę rekompensaty.